تغییر اندازه فونت:

اخبار

معماری داخلی معماری سبک کلاسیک جه ویژگی های دارد . با معماری سبک کلاسیک آشنا شوید
معماری داخلی کلاسیک یا سنت گرا Traditional Interior Style

معماری داخلی  دکوراسیون داخلی   سبک کلاسیک جه ویژگی های دارد . با معماری سبک کلاسیک اروپا آشنا شوید


طراحان داخلی سنتی کسانی هستند که به شدت تحت تأثیر تزئینات قدیمی اروپایی قرار گرفته اند ، به ویژه قرن 18 و 19 که از  محبوبیت بالایی برخوردار اند. در این سبک  مبلمان و وسایل خانه سنگین و  بزرگ هستند در عین حال بسیار  شیک و ظریف هستند.

این نوع طراحی داخلی مناسب کسانی است که عاشق دکوراسیون و سبک هایی هستند که سابقه غنی  و تاریخی در عقبه  خود دارند ، به عنوان مثال ، اسباب  هنری کلاسیک ،اشیاء  عتیقه و اشیا آنتیک  متقارن.







برخی از مظاهر و  ویژگی های طراحی های داخلی سنتی شامل رنگ های  غنی ، چوب های تیره و رنگ های پیچیده است. بارزترین ویژگی این سبک که دیوارها اغلب با رنگ های خنثی رنگ آمیزی می شوند تا مبلمان و متعلقات تزئینی برجسته شوند. "سنت گرا"ها  همچنین دست دارند جزئیات معماری پیچیده ای مانند تخته های چوب ، سقف های قهوه ای ، کابینت داخلی و غیره را ایجاد کند.

یکی از مهمترین جنبه های مربوط به طراحی داخلی سنتی "تقارن" است که به این معنی است که همه چیز از مبل گرفته تا لامپ گرفته تا لوازم جانبی باید جفت باشد. ایده اساسی در پشت این امر وجود فضایی متعادل و متمرکز بر یک نقطه کانونی است که معمولاً تلویزیون ، یک قطعه هنری تزئینی یا شومینه است.

گروه معماری اولجایتو    09122190337-


۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۳۳
تعداد کلیک: ۶۴۸

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.