تغییر اندازه فونت:

اخبار

رنگ های سال پنتون برای سال 2021 بسیار نهایی خاکستری و روشن است
پس از گذراندن بدترین سالی که گذشت ، یا همانطور که اخیراً ستون نویس ، سالی جنکینز گفت: "این فیلم لعنتی زامبی" ، ما به سالی نگاه می کنیم که در آن با یک همه گیری جهانی ، بیماری ، پریشانی اقتصادی و آشفتگی اجتماعی دست به گریبان بودیم.


 موسسه رنگ پنتون ، رنگ آبی کلاسیک را به عنوان رنگ سال 2020 انتخاب کرده بود. 

این رنگی است که اتفاقات بعدی را پیش بینی می کند. "سال گذشته لوری پرسمن ، معاون رئیس موسسه رنگ پنتون ، در پیش بینی روند آبی گفت.


Rose Quartz و Serenity رنگهای Pantone سال 2016 هستند.
دقیقاً چگونه "رنگ سال" انتخاب می شود؟

2 دسامبر 2015

"انتخاب دو رنگ مستقل نشان می دهد که چگونه عناصر مختلف در کنار هم قرار می گیرند تا پیامی از قدرت و امیدواری را ابراز کنند که هم ماندگار باشد و هم روح بخش ، و این ایده را به شما منتقل می کند که مربوط به یک رنگ یا یک شخص نیست ، بلکه بیش از این معناست است. اتحاد یک خاکستری نهایی ماندگار با نور زرد پر جنب و جوش پیامی از مثبت بودن را پشتیبانی می کند که از قدرت پشتیبانی می کند. "،

 لئاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون ، در یک خبرنامه گفت. "جامد عملی و سنگی اما در عین حال گرم و خوش بین ، این یک ترکیب رنگی است که به ما مقاومت و امید می بخشد. ما باید احساس تشویق و اعتلا کنیم ، این برای روحیه انسان ضروری است. "

توانایی Pantone در پیش بینی روند رنگ ها یک نیروی بازاریابی است که به طراحان مبلمان ، منسوجات ، مد ، لوازم جانبی و فناوری کمک می کند تا طرح ها را از فصلی به فصلی انتخاب کنند. از امروز ، خرده فروشان ، طراحان و مارک های مد صندوق های ورودی ما را با مسواک و لباس شنای خاکستری و زرد پر می کنند. گزینه های لاک ناخن و رنگ خارجی.

آردن میرین ، بازیگر و طراح L.A ، گفت که او درب خانه های ییلاقی نقره ای خود را با سایه زرد مشابهی رنگ آمیزی کرده است. او گفت: "این باعث می شود هر وقت آن را می بینم خیلی خوشحال باشم " "من اعتقاد راسخی دارم که زندگی می تواند به اندازه کافی سخت باشد ، خانه شما باید امیدوار و شاد باشد. چه تصمیم فوق العاده ای برای انتخاب دو رنگ است. رنگ خاکستری ، که در بسیاری از لحظات 2020 اتفاق افتاده است ، با خوش بینی جسورانه زرد باعث می شود امید به آینده وجود داشته باشد. من همیشه یک پاپ یا زرد را دوست داشته ام و اکنون فکر می کنم همه ما به یک رنگ زرد ، معتدل با رنگ خنثی خوب احتیاج داریم - اگرچه انتخاب خنثی من با این رنگ زرد ، یک نیروی دریایی عمیق است.










گرچه اورلاندو سوریا ، مجری برنامه "Build Me Up" از شبکه HGTV از طرفداران "خاکستری های زیبا ، اثیری ، کمرنگ" است ، اما علاقه زیادی به سایه خاکستری Pantone برای رنگ سال ندارد. وی گفت: "Ultimate Grey در دسته ای از خاکستری ها قرار می گیرد که من از آنها متنفرم. "من متوجه می شوم وقتی از اینها در فضاها استفاده می شود مرده و کسل کننده به نظر می رسند."


گاهی اوقات در غلظت  زیادی ممکن است غافلگیرکننده باشد ، ما معمولاً می بینیم که صاحبان خانه فقط از یک نوار بازیک کوچک از آن با نوارهای خاکستری بزرگتر استفاده می کنند تا بیانیه بصری قوی ارائه دهند. "یک مثال ممکن است یک رنگ رنگ خارجی خاکستری باشد که با یک رنگ زرد در جلوی در ترکیب شده است. یا تکه های مبلمان یا دکورهای زرد رنگی که کمی جلوه کابینت های خاکستری را در دستشویی یا آشپزخانه می دهد. این پالت همچنین با اکثر رنگ های چوبی به زیبایی بازی می کند. ما خوشحالیم که می بینیم با تعیین سالانه Pantone توجه بیشتری به آن جلب می کند. "

اقتصاددانان UCLA با پیش بینی  اقتصاد خوش بینانه Pantone برای سال 2021 ، پیش بینی می کنند که اقتصاد ایالات متحده "یک زمستان تاریک COVID و یک بهار واکسن پرشور" را تجربه خواهد کرد ، به دنبال آن سالها رشد خواهد کرد.

اگر رنگ سال Pantone برای برجسته سازی رابطه بین روند رنگ و آنچه در جهان اتفاق می افتد طراحی شده است ، تنها می توان امیدوار بود که پیش بینی امید و ثبات امسال چیزی فراتر از حدس و گمان باشد  


منبع اولجایتو 


۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۴۷
تعداد کلیک: ۶۴۸

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.