تغییر اندازه فونت:

اخبار

موضوع بهترین رستوران های دور افتاده جهان
گروه معماری اولجایتو 09122190337 هر چند وقت یک‌بار، ما در مورد لذت بردن از یک وعده غذایی در یک مکان دورافتاده شگفت‌انگیز هیجان‌زده می‌شویم - جایی که اکثر مردم هرگز از وجود آن اطلاعی ندارند. جایی که می توانید فقط با چند نفر دیگر از یک وعده غذایی عالی لذت ببرید. چیزی صمیمی، منزوی و پنهان شاید ندانید، اما برخی از رستوران ها آنقدر دور و مجزا هستند که حتی نقشه های گوگل هم نمی توانند آنها را پیدا کنند. اگر به دنبال تجربه یک غذاخوری منحصر به فرد هستید یا در یکی از این کشورها هستید، توصیه می کنیم راه خود را به این رستوران های دوردست بیابید. دورافتاده ترین مکان ها برای غذا خوردن

 

 

1. رستوران زیر آب در مالدیو
مالدیو که به‌خاطر سواحل زیبای ماسه‌های سفیدش شناخته می‌شود، خانه چند رستورانی است که خارج از این دنیا هستند، اگرچه از نظر فنی به نوعی زیر زمین هستند. Ithaa یک رستوران زیر آب است که در 16 فوت زیر سطح دریا در جزیره Rangali در اقامتگاه Conrad Maldives قرار دارد.
Subsix یک رستوران زیردریایی رقیب است که در استراحتگاه جزایر خصوصی نیاما در مالدیو واقع شده است که 20 فوت زیر دریا قرار دارد و می‌تواند افراد بیشتری را در خود جای دهد. همچنین به عنوان یک کلوپ شبانه نیز فعالیت می کند.

 




رسیدن به مالدیو به اندازه کافی چالش برانگیز است، اما رسیدن به هر یک از این رستوران ها دردسر بیشتری دارد و برای رسیدن به آن به هواپیما یا قایق نیاز دارید. اما من می توانم به شما تضمین کنم که برای تجربه یک بار در زندگی ارزش آن را دارد.

2. رستوران The Three Chimneys، اسکاتلند
از بخش جنوبی جهان تا شمال، ما خود را در جزیره اسکای می یابیم. این جزیره دورافتاده در شمال غربی اسکاتلند میزبان یک رستوران و مسافرخانه مشهور جهانی است که به آن رستوران سه شومینه می‌گویند، که یکی از نمادین‌ترین رستوران‌های اسکاتلند است که در مکانی خیره‌کننده در ساحل دریاچه دانوگان در گوشه شمال غربی این جزیره واقع شده است. جزیره اسکای.
بله، برای رسیدن به آنجا به یک رانندگی طولانی از گلاسکو نیاز دارید، و احساس خواهید کرد که به لبه دنیا رسیده اید، اما برای استقبال گرم و غذاهای خوشمزه ای که دریافت خواهید کرد، ارزشش را دارد. خبر خوب در مورد این رستوران دورافتاده این است که می توانید یک شب را در House Over-By که درست در مجاورت رستوران است بگذرانید.



3.نیوزلند Furneaux Lodge
ادامه در موضوع جزیره، این زیبایی است که در صدای مارلبورو، که در انتهای شمالی جزیره جنوبی در نیوزیلند قرار دارد، قرار دارد. Furneaux Lodge (و رستوران برنده جایزه آن) توسط جنگل احاطه شده است و فقط با هلیکوپتر یا قایق قابل دسترسی است. آنها تیم با استعدادی از سرآشپزهای داخلی و بین المللی دارند که با هر لقمه ای شما را شگفت زده می کنند.

 

4- Furneaux Lodge دارای پس‌زمینه‌ای
زیبا از جنگل‌های سرسبز و چمن‌زارهای وسیع است که به آب خیره‌کننده سبز-آبی ختم می‌شوند. تجربه ناهار خوری چیزی چندان غیرعادی نیست، مکان کاملاً غیرعادی است. اگر به دنبال یک مکان فوق العاده برای فرار هستید، این همان است

در شهر اسلو، پایتخت نروژ، یکی از رستوران‌های فهرست بهترین‌های جهان به نام Maeemo را خواهید دید. Maeemo برای «زمین مادر» اسکاندیناوی است و اولین رستوران در نروژ است که سه ستاره میشلن دریافت کرده است.

شما باید 90 روز قبل جای خود را رزرو کنید، زیرا رستوران فقط 8 میز در قسمت غذاخوری اصلی دارد. چیزی که آن را بسیار منحصر به فرد می کند تمرکز آنها بر تجربه کامل است. این یک سفر هیجان انگیز از غذاهای نروژی است. و شمالی ترین رستوران 3 ستاره میشلن در جهان است

 

 

5.آرژانتین La Mesita de Almanza
در جزیره Tierra del Fuego، در آرژانتین، La Mesita de Almanza را خواهید یافت. شما می توانید انتظار انتخاب غذاهای دریایی دلچسبی از صدف، شاه خرچنگ و قزل آلا را داشته باشید که البته به صورت محلی تهیه می شود. غذا خوردن در یک دهکده ماهیگیری کوچک رو به کانال بیگل و با آشپزی که درست پشت سر شما غذای ساده و صادقانه درست می کند، کاملاً یک تجربه است.

Almanza یک روستای بسیار کوچک ماهیگیری است و راه رسیدن به Almanza با ماشین بسیار دیدنی است. با این حال، ساده ترین راه برای رسیدن به "سرزمین آتش" هلیکوپتر است. رستوران بسیار کوچک است، بنابراین باید رزرو کنید.


 6. کوکس، جزایر فارو
کوکس که به‌عنوان یکی از مکان‌های عالی تایم ۲۰۱۸ فهرست شده است، اولین رستورانی در جزایر فارو است که ستاره میشلین دریافت کرده است. دورافتاده ترین مقصد غذاخوری جهان نامیده می شود.

مقاله‌ای در نیویورکر درباره این رستوران می‌گوید: «مردم به مجمع‌الجزایر شمال اروپا می‌روند تا غذاهایی مانند پیه تخمیر شده بره را امتحان کنند که حتی ماجراجوترین کام را به چالش می‌کشد.»

بهترین رستوران مجمع الجزایر نوردیک، کوک در غذاهای محلی فاروئی تخصص دارد و دارای یک منوی 17 غذای مزه دار است که باید امتحان کنید، شامل غذاهایی است که در فاروها پرورش داده می شوند یا در فاروها پرورش داده می شوند یا در آب های محلی یافت می شوند.

7- کی از جالب‌ترین رستوران‌های دورافتاده‌ای که من در آن بوده‌ام، آویزان شدن در کنار کوهی بود که بر فراز Chamonix، فرانسه قرار داشت. برای رسیدن به «Refuge du Plan de lAiguille» باید با تله‌کابین از Aiguille du Midi به سمت نقطه میانی بروید، سپس حدود 15 دقیقه از کنار کوه به سمت رستوران پیاده روی کنید.

من حتی نمی توانم شروع کنم به توصیف چقدر خوشمزه ترتیفلت در این رستوران. این یک کابین روستایی است، بنابراین انتظار غذاخوری خوب را نداشته باشید. اما می توانید انتظار داشته باشید که برخی از بهترین غذاهای کوهستانی فرانسوی را که تا به حال چشیده اید داشته باشید.

8. رستوران تامپو، پرو
سخت کار کردن برای یک وعده غذایی را فراموش کنید - سعی کنید برای یک وعده غذایی سخت راه بروید! راه اصلی برای دسترسی به رستوران تامپو در ماچو پیچو پیاده‌روی است. مطمئناً، می‌توانید راه آسان را انتخاب کنید و سوار اتوبوس شوید، اما این چه سرگرمی است؟ پس از همه، شما باید اشتهای خود را افزایش دهید!

رستوران تامپو در اقامتگاه لوکس Belmond Santuary که درست در افتتاحیه ماچو پیچو قرار دارد. این بهشت غذاخوری در بالای کوه‌های آند است. می توانید در اقامتگاه اقامت کنید و از وعده های غذایی خود در رستوران لذت ببرید، یا فقط برای ناهار یا شام در طول تور کوهستانی خود به آنجا بروید.

آیا بوی آنچه را که راک در حال پختن است را حس می کنید؟» در سواحل ساحل Michanwi Pingwe در زنگبار، تانزانیا، رستورانی قرار دارد که دیدن آن غیرممکن است. بر روی صخره ای در وسط اقیانوس ساخته شده است.

آب شفافی که رستوران راک در زنگبار را احاطه کرده است، پس از صرف غذا، شما را به آب تنی دعوت می کند. فقط به خاطر داشته باشید که این رستوران دارای موقعیت مکانی فوق العاده و فوق العاده منحصر به فرد است، اما یک رستوران لذیذ نیست، بنابراین انتظارات خود را معقولانه تنظیم کنید.


10. چایخانه کوه Huashan در چین
رستوران بعدی ما که در بالای یک صخره قرار دارد، برای افراد ضعیف نیست. نشستن بر فراز کوه Huashan در چین، چایخانه ای است که تنها با بالا رفتن از کنار کوه می توان به آن دسترسی داشت. شما به معنای واقعی کلمه می توانید برای خوردن یک فنجان چای به مرگ بیفتید، اما راهنمایان تور اطمینان حاصل می کنند که هرگز این اتفاق نمی افتد.

اگر از ارتفاع می ترسید، ممکن است نخواهید از ارتفاع 7000 فوتی از سطح دریا بالا بروید، به خصوص اگر اهل قهوه باشید. برای امتحان کردن برخی از چای‌های معروف جهانی آن‌ها، باید از پلکان بهشتی بالا بروید که در کنار کوه شیب‌دار و بدون حفاظ حک شده‌اند تا شما را از افتادن به مرگ باز دارد. با این حال نگران نباشید، می توانید یک تسمه کرایه کنید!

 


 نتیجه

آیا نمی‌خواهید برای غذا خوردن از این مکان‌های دور افتاده بازدید کنید؟ احتمالاً نام برخی از آنها را شنیده اید، اما در واقع مکان های بسیار هیجان انگیزی مانند این برای خوردن در جهان وجود دارد. حفاری کن! اگر به یکی از آنها رفته اید، می خواهیم در مورد آن بدانیم! تجربه خود را در نظرات به ما بگویید

۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۰۱
تعداد بازدید : ۳

۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۲۷
تعداد کلیک: ۲۷۹

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.