تغییر اندازه فونت:

اخبار

چگونه یک رستوران طراحی و اجرا کنیم
راهنمایی های طراحی برای رستوران خود را در حالی که سبک طراحی شخصی شخصی شما هم رعایت شود (بهتر است در انتخاب نام تجاری رستوران خود عجله نکنید و آنرا را در ذهن خود نگه دارید)، برخی از راهنمایی های جهانی وجود دارد که به شما خدمت می کند تا فضای خود را تزئین کنید . گروه معماری اولجایتو 09122190337


1. طرح و فصای خود را با دقت برنامه ریزی کنید

قبل از شروع انتخاب مبلمان و رنگ آمیزی، طراحی جلوی خانه و چیدمان آشپزخانه خود را برنامه ریزی کنید. جریان حرکت را از جلو تا پشت مکان در نظر بگیرید و مطمئن شوید که کارکنان و مهمانان شما فضای کافی برای قدم زدن در اطراف خواهند داشت. رستوران جایی برای ترافیک نیست! همچنین، در نظر داشته باشید که آشپزخانه و دستشویی شما کجا خواهد بود 

2. به نورپردازی توجه کنید

نورپردازی می‌تواند فضای رستوران شما را بسازد یا آن را خراب کند، بنابراین می‌خواهید با نور طبیعی و مصنوعی که ترکیبی از آنها یک اثر آرامش‌بخش ایجاد می‌کنند، آن را درست کنید. چراغ هایی را نصب کنید که بتوانید بسته به زمان روز آنها را تنظیم کنید.

3. از رنگ های مناسب برای نوع محل برگزاری خود استفاده کنید

رنگ ها آگاهی از برند را تا 80 درصد افزایش می دهند و 85 درصد از تصمیمات خرید را تحت تأثیر قرار می دهند، بنابراین مهم است که رنگ های داخلی رستوران خود را با دقت انتخاب کنید. از رنگ‌های کسل‌کننده دوری کنید و در عوض از رنگ‌های پر جنب و جوش برای روشن‌تر کردن فضا استفاده کنید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید - رنگ ها می توانند بر خلق و خوی تأثیر بگذارند و شما نمی خواهید مهمانان شما قرمز را به معنای مجازی ببینند!

4. صدا را در نظر بگیرید

رستوران شما می‌تواند غذا و دکور شایسته‌ای داشته باشد، اما اگر موسیقی شما با میهمانان نت اشتباهی داشته باشد، کل تجربه مشتری ممکن است از بین برود. هنگام انتخاب موسیقی رستوران و حجم آن، مخاطبان خود را در نظر بگیرید. صدا باید مکمل محیط باشد، نه اینکه آن را از بین ببرد.


مهمانان شما قبلاً شما را به خاطر غذایتان دوست دارند و اکنون فضای شما با این نکات طراحی داخلی رستوران مطمئناً شگفت انگیز است.

۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۳
تعداد کلیک: ۲۹۵

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.