تغییر اندازه فونت:

اخبار

طراحی داخلی رستوران و فست فود با تم زرد
رستورانهای حالب طراحی و معماری یک رستوران زرد اروپایی طراحی تردی ی معماری

گروه معماری اولحایتو  09122190337


 رستوران زرد اروپایی
 یک  رستوران هندی  با افزودن عناصر خیابان اروپایی با کفپوش های خاکستری روستایی و بافت های آجری با سبک اروپایی  طراحی شده است. طراحی که برای همه قابل تقدیر است " . فضایی گرم و دنج را با فضای داخلی دلپذیر ایجاد شده . طراحان با زیبایی طراحی خود سعی می کنند محیط های غوطه وری ایجاد کنند که ممکن است کمی نوستالژی داشته باشد، زیرا غذا خوردن در رستوران چیزی فراتر از غذا است. مردم می خواهند از محیط معمولی غذاخوری خانه خود فرار کنند. یکی از بهترین راه ها برای ایجاد فضای داخلی رستوران مدرن و فضای مورد نیاز، استفاده از انواع مواد مناسب است. اشکال هندسی، از جمله مربع و مستطیل، همراه با منحنی ، ظاهری عجیب و غریب می دهد.
لمس نهایی با جلوه های روشنایی و آثار هنری ارائه شده به فضای دنج رستوران ارائه می شود. از نقاشی ها و عکاسی های انتزاعی و امپرسیونیستی برای یک رستوران مدرن استفاده می شود که دارای نورهای متمرکز تزئینی جدی و شگفت انگیز  است.






 چراغ‌های آویزان از سقف،قاب های  هنری  روی دیوارها و غیره مانند افزودن چاشنی به طعم و مزه سبک مدرن و طراحی. نورها را کم اما متمرکز نگه دارید. افزودن سقف و طراحی کف فوق العاده دستور العمل مخفی برای دستیابی به بهترین طراحی مدرن رستوران و بار است. تیم طراحی از رنگ غنی تر، روشن تر  و اشباع تر استفاده کرده است. 
با استفاده از بافت های آجری، کف روستایی رنگ خاکستری، حس اروپایی به فضای داخلی اضافه شده است. بالکن آهنی ناهموار با گلدان ها نمایی از طراحی اروپایی را به شما می دهد. عناصری مانند نقشه نرماندی و آثار هنری دیوار برای ایجاد یک عامل جالبچیده شده .

 درباره معمار هارشیل جی دروانی شرکت Thought Design Architects را در ال 2010 با دفاتری در واشی و پانول تأسیس کرد. این شرکت خدمات مشاوره طراحی کاملاً یکپارچه و راه حل های معماری و طراحی داخلی را در سراسر هند ارائه می دهد. این شرکت خدمات جامعی در زمینه برنامه ریزی شهری، طراحی معماری، طراحی داخلی و مشاوره پروژه ارائه می دهد.

۱ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۸
تعداد کلیک: ۲۸۶

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.