تغییر اندازه فونت:

اخبار

برای سبک های معماری مدرن و دکوراسیون منزل این مطلب را بخوانید.
ویژگی های سبک معماری داخلی مدرن Modern Interior Style


سبک معماری داخلی  مدرن برای فضای داخلی بیشتر از زندگی واقعی در رسانه ها محبوب  شده است . 

من فکر می کنم مردم از ظاهر آن استقبال می کنند و مطمئناً جالب است ، اما وقتی صحبت از زندگی با طراحی خاص می شود ، مردم سبک های دکوراسیون خانه ای گرمتر مانند روستایی ، کلبه ای یا سنتی را انتخاب می کنند.

با این وجود ، سازندگان و معماران عناصر مدرن را در بسیاری از خانه ها ترکیب می کنند که واقعا جالب است. اما آن را با مواد و مصالح طبیعی  گرما می بخشند و تعدیل کنید.

ویژگی های اصلی سبک طراحی داخلی مدرن عبارتند از:







عدم وجود زیور آلات ،
عدم تقارن عمدی ،
بدون سر و صدا و هرج و مرج ،
خنثی با رنگ اصلی و کنتراست رنگ پررنگ ،
فرشهای منطقه ای با طرح هندسی یا ساده ،
قطعات مبلمان دارای خطوط تمیز و  ساده  هستند که از موادی مانند فلز ، کروم یا شیشه ساخته شده اند و با سطوح صیقلی ، صاف و براق ساده می شوند ،
هنر ، به جای لوازم جانبی ، و
نشه های کف باز
طراحان داخلی مدرن نیز بسیار ساده دوست  توصیف می شوند زیرا آنها عشق بی نظیری به پالت ها و طرح های ساده دارند که اغلب با زاویه ها و خطوط تمیز و واضح همراه هستند. آنها کاملا از بی نظمی متنفر هستند و همیشه در تلاشند اشیا  اضافی را از تصویر حذف کنند.

طرح های آنها تازه ، ظریف و در هر سبکی که ایجاد می کنند حس سادگی دارند. برخلاف طراحان معاصر ، آنها فضاهای خالی را دوست دارند با این حال ، آنها این کار را با چنان مهارت و ظرافت انجام می دهند که شما حتی متوجه نخواهید شد که چیزی "اضافی" در طراحی وجود دارد.

طراحی معماری  داخلی مدرن همچنین شامل عناصر و موادی است که بدون اینکه زیاد بکار روند  ، احساس  گرمی و راحتی را برای شما فراهم می کند. یکی از بارزترین خصوصیات این طراحان داخلی تمایل آنها به استفاده از پالت های تک رنگ است. سیاه و سفید معمولاً رنگهای اصلی آنها است ، که اغلب با رنگهای اصلی دیگر مانند آبی ، زرد و قرمز همراه است.


شادی کاظمی گروه معماری اولجایتو      09911779773   - 09122190337

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۰۳
تعداد کلیک: ۸۱۴

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.