تغییر اندازه فونت:

اخبار

قیمت سازه های نمایشگاهی مودولار
سازه های اسپیس فرسم - سازه مستر - سازه تراس - سازه تراس - چادر های نمایشگاهی -




سازه نورپردازی تراس 

این سازه تواما با سازه های ساخت و ساز استفاده و تتریس و مستر استفاده میشود و مناسب کار نور پردازی  و نصب سیستم های نور و صداست .

قیمت این سازه تواما در قیمت مستر و تتریس و ساخت ساز اعلام میگردد.




خود ایستا بودن امتیاز انحصاری استفاده از سازة تراس در اجرای غرفه هایی با ورودی های عریض است. طراحی منحصر به فرد این سازه امکان استفاده در چیدمان خاص و دهنه هایی با عرض و ارتفاع زیاد را به کاربر خواهد داد.
امکان چیدمان متنوع با کمک از طراحی واحدهای سازة تراس و اتصالات اختصاصی آن، امکانات نامحدودی برای ساخت و سازه های نمایشگاهی و فعالیت های خارج از سالن ایجاد می کند. زوایای منحنی این سازه و سازگاری با استفاده از سایر محصولات گروه T3 ظاهری مدرن و خاص را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.
نورپردازی با پوشش کامل فضای غرفه های نمایشگاهی
یکی دیگر از امتیازات اختصاصی سازه های نمایشگاهی تراس، امکان نورپردازی در بهترین حالت و با پوشش کامل فضای غرفه های نمایشگاهی برای هرچه بهتر دیده شدن محصولات است. این سازه های نمایشگاهی قابلیت نصب المان های نورپردازی در قسمت های مختلف غرفه های نمایشگاهی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نور پردازی یکی از مهمترین عوامل در طراحی سازه های نمایشگاهی است. امکان نصب دامنه متنوعی از انواع سیستم های نور پردازی، تراس را به یکی از پرجاذبه ترین انتخاب های سازه های نمایشگاهی تبدیل کرده است. سهولت در نصب، امکان جابجایی آسان منبع نور و عدم نیاز به اتصال های پیچیده به منظور انتقال سیم به منبع نور، از مهمترین ویژگی های استفاده از این سیستم است.


معرفی سازه های نمایشگاهی تتریس

قیمت : از متری 150 تا 300 هزار تومان 

با میز صندلی - و تمام بنرهای و لوگوها - انباری - آب سرد کن - کانتر - 









گروه سهلان، با هدف کاهش چشمگیر زمان و هزینه محصولی منحصر بفرد را، مطابق با استاندارد روز کشورهای پیشرو معرفی می سازد.
دیوارة پیش ساخته تتریس، روش مدرن برای شرکت در نمایشگاه و انجام فعالیت های داخل و خارج سالن است. سازه ای مدرن که با اتصالات خاص و سرعت بسیار بالا در نصب، پروژه های بزرگ را عملی می سازد. عدم نیاز به عملیات ساخت و ساز در محل در کنار حذف مراحل نجاری، مستحکم سازی و رنگ آمیزی، از مهمترین ویژگی های ساز تتریس است.
سازه های نمایشگاهی تتریس با حذف مراحل ساخت ، طراحی پویا و سرعت نصب فوق العاده سریع سازه ای مطمئن را در اختیارتان قرار خواهد داد. امکان استفاده از کانتر، لایت باکس آن هم بصورت کاملا همگن با سایر اجزاء ، مزیت دیگر استفاده از ساز های نمایشگاهی تتریس است.
تتریس عاوه بر امکان ساخت غرفه های کوچک ، انتخاب اصلی برگزارکنندگان نمایشگاه های مختلف نیز می باشد. با تتریس امکان طراحی و نصب انواع چیدمان نمایشگاهی در کوتاهترین زمان عملی است.

در طراحی غرفه های نمایشگاهی، ظرافت و زیبایی در کنار استفاده از سازه های مرغوب با جلوه های جذاب و چشم نواز، مهمترین شاخصه ها هستند. طراحی مدرن در کنار امتیاز منحصربفرد کوتاه بودن زمان نصب، از مهمترین دلایل انتخاب تتریس توسط برگزار کنندگان نمایشگاه های مختلف است.
نصب تتریس با استفاده از کمترین نیروی انسانی عملی است. این سازه به گونه ای طراحی شده است که با حداقل انرژی امکان نصب متراژهای زیاد با بالاترین کیفیت میسر شود.

امکان نصب پنجره و استفاده از انواع طبقه بندی از ویژگی های دیگر استفاده از سیستم تتریس است. عدم نیاز به رنگ، مونتاژ سریع طبقات و استفاده از اتصالات استاندارد، غرفه ای کاما یکپارچه را در دسترس شما قرار خواهد داد.
هماهنگی سیستم تتریس با انواع کانترهای این سازه به همراه امکان استفاده از سایر اجزاء تشکیل دهنده نظیر انواع میز، استند، قفسه، کمد، لایت باکس، سردرهای ورودی و اشکال مختلف در چیدمان دیوار، تضمین کنندة طراحی و اجراء فضاهای زیبا و مدرن با سیستم تتریس است.
نور پردازی در سیستم تتریس کاملا مهندسی شده است
نور پردازی در سیستم تتریس کاما مهندسی شده است. امکان انتقال کابل برق به هر نقطه از دیواره های تتریس آن هم بدون دیده شدن اتصالات از ویژگی های دیگر این سازه است. مورد مهم دیگر، امکان ایجاد اختلاف سطح به جهت نور پردازی موضعی است. حجم های غیر هم سطح نه تنها امکان دیده شدن نور با زیبایی هرچه بیشتر را ایجاد می کند بلکه عاملی مهم در ایجاد تمایز در چیدمان غرفه است.


معرفی کف کاذب نمایشگاهی تایل

در ساخت غرفه های تتریس این کف استفاده می شود 


ایجاد کف کاذب نمایشگاهی، پر هزینه مشکل و وقت گیر است. در روش های سنتی، ایجاد کف های نمایشگاهی با استفاده از مواردی نظیر چوب، یونولیت یا پالت پلاستیکی صورت می پذیرد. این روش ها همواره با مشکل ایجاد سطوح غیر یکدست مواجه هستند. از طرف دیگر، کف های کاذب در روش های سنتی تنها برای محلی خاص طراحی می شوند و معمولا قابلیت استفاده مجدد در مکان های دیگر راندارند. یکبار مصرف بودن کف کاذب در سیستم های سنتی درکنار هزینه و کندی در نصب از عوامل مهم برای مهندسی سازه ای جدید با ویژگی های خاص است. تایل، با پایه های قابل تنظیم و امکان اجرای سریع و همچنین قابلیت سازگاری در ترکیب با کف پوش های مختلف، سطوحی زیبا و یکدست را برای غرفه های نمایشگاهی ایجاد می کند.


سازه مستر 

قیمت از 85 تا 150 هزار تومان 

با میز صندلی - و تمام بنرهای و لوگوها - انباری - آب سرد کن - کانتر - 




این سازه ساده از جنس آلومینیوم آنادایز بوده و پر کننده فضای میان پروفیل ها بسته به نیاز مشتری از صفحات ام دی اف ، پلی کربنات ، پلکسی ، 

یا پوستر می باشد.

سازه نمایشگاهی مستر به واسطه مقطع مربع شکل خود سازه ای زیبا با ایستائی مناسب است.

تنوع سایز و فرم قطعات در سازه مستر امکان ساخت دیوارهای منحنی یا زاویه دار ، ویترین ، لایت باکس ، و کانتر را فراهم آورده است .

امکان استفاده از تجهیزات جانبی ویژه مانند . انواع هالوژنهای ریلی ، جای کاتالوگ طبقات ، از مزایای این سازه است. 

سازه اسپس فریم 

از قیمت 25 تا 65 هزار تومان می باشد. 

با میز صندلی - و تمام بنرهای و لوگوها - انباری - آب سرد کن - کانتر - 








این سازه ساده نمایشگاهی با تلفقی از بنر یا pvc  می تواند در غرفه سازی فضای باز و بسته در مترازهای کم و زیاد راه حال ارزان 

و ابرومندی باشد . 

چادرهای نمایشگاهی 

قیمت : برای 500 متر به بالا فضای باز 

عرض 8  متر 25000 تومان 

عرض15   متر 27000 تومان 

عرض 20 متر  34000 تومان 

چادر های مخروطی فضای باز 

قیمت :

3-4  متری 40000 تومان 

5-5 متری  50000 تومان 









۲ مرداد ۱۳۹۳ ۱۸:۳۸
تعداد کلیک: ۵,۷۵۵

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.