تغییر اندازه فونت:

اخبار

اصول طراحی رستوران های مک دونالد چگونه یک فست فود را طراحی کنم . نکات مهم در طراحی فست فود
گروه معماری اولجایتو طراح و مجری رستوران و فست فود 09122190337 www.tecart.ir احمد کلهر . طراحی یک فست فود . نکاتی که باید در طراحی فست فود رعایت شود طراح فست فود مک‌دونالدز: استیو لیونگ مفهوم جدید رستوران زنجیره‌ای فست فود را طراحی می‌کند.






گروه طراحی استیو لیونگ مستقر در هنگ کنگ که به دلیل پروژه های مجلل و ظریف خود شناخته شده است، طراحی دوستانه و ساده ای را در طراحی رستوران فست فود انجام می دهد.
گروه طراحی استیو لیونگ (SLD) بیشتر به‌خاطر پروژه‌های مجلل‌اش، مانند YOO8 ارائه‌شده توسط Kempinski - فضاهای داخلی زیبای مسکونی - در کوالالامپور، هتل شانگری لا در شارد، لندن، و همچنین رستوران‌ها و بارها با بافت غنی شناخته شده است. بنابری، طراحی اخیر دو فروشگاه مک دونالد در شنژن و چنگدو یک شگفتی لذت بخش است.













اما طراح مشهور هنگ‌کنگی اغلب علاقه خود را به همه حوزه‌های طراحی نشان داده است، و این دو کانسپت Cube دارای ظرافت و ظرافت او هستند، همراه با یک چرخش بازیگوش.
در اینجا، ما نگاهی دقیق تر به این پروژه ها و پروژه های خیره …
یکی عناصر مربع و مکعبی است که در دکوراسیون دیوار، پوسترها، وسایل روشنایی، و همچنین یک آلاچیق در قسمت صندلی در فضای باز شعبه شنژن یافت می شود. مورد دیگر استفاده از تن های گرم است. قسمت‌های همبرگر - نان، کاهو و مایونز - در مبلمان قهوه‌ای-قرمز، سبز-آهکی و خاکستری و سطوح داخلی و تصاویر گرافیکی دیوار یافت می‌شود.

احمد کلهر 





سومین ویژگی کلیدی طراحی «لبخند پنهان» است که احساسات لذت بردن از یک وعده غذایی شاد را در بر می گیرد. اینها به شکل های منحنی مانند صندلی ها و یک چراغ دیواری لوله ای دراز که قسمت روشن آن شکل خندان U را ایجاد می کند، یافت می شود. در رستوران پرچمدار مک‌دونالدز در چنگدو، پلکانی که در یک جعبه شیشه‌ای شفاف پیچیده شده است، دو طبقه را به هم متصل می‌کند. بازتابنده و نارنجی روشن زیرین پویایی را القا می کند.
در طبقه دوم، شیشه شیب دار نارنجی نیمه شفاف، انواع و مناطق مختلف صندلی را مشخص می کند. مطمئناً این برخورد مک دونالد شما در عصر یکپارچه سازی با سیستم عامل نیست، اما مطمئناً یک به روز رسانی خوشایند و شاد برای طرح رنگ روشن آن است.



طراحی فست فود . طراحی رستوران . اجرای رستوران ، گروه طراحی رستوران ، خدمات طراحی رستوران طراحی برگر طراح معمار شماره تماس 09122190337 

۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۰۸
تعداد کلیک: ۱۶۵

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.