تغییر اندازه فونت:

اخبار

دکور مغازه فست فود کوچک
دکوراسیون مغازه ساندویچی در ایران - خرید دکوراسیون فست فود - دکور مغازه فست فود کوچک - دکوراسیون ساندویچی


طراح و معمار   09122190337   احمد کلهر 

طراحی یک فست فود کوچک خوشبختانه در طراحی فست فود نیازی نیست حتماً ما به سراغ مساله بسیار گرانقیمت و با کیفیت و با اجراهای گرانقیمت باشیم شاید در طراحی یک طلافروشی یا یک بوتیک لباس یا فروشگاه کفش های مارک نتوان از هر کالایی برای دکور استفاده کرد اماطراحی فست فود نشان داده که حتی با تخته های ساده خیابانی هم شما می توانید وارد کار شویم هرچیزی که بتواند حس خوبی رو در مشتری به وجود بیاورد.

 در طراحی فست فود کوچک ایجاد حال و هوا بسیار اهمیت دارد و مجموعه ای از کارهای کوچک اما درست می تواند طراحی ما را به یک ویژگی و یک زیبایی تبدیل کند.

استفاده از طراحی نما که فضای داخلی را هم مطلوب نگه دارد هم نور مناسبی  به داخل بدهد.

استفاده از ابزارهایی که بوی داخل فست فود را  کاملاً کنترل

کند .



تا بو ها با هم قاطی نشوند.

استفاده از صندلی هایی که انسان در حالت نشسته بر روی آن احساس محکمی و راحتی کند صندلی های که تکان میخورند یا صندل‌های عوامل بسیار مهمی در نارضایتی مشتری هست .

فاصله صندلی ها و میزها از یکدیگر به صورتی باشد که کسانی که بر روی یک میز می نشینند فضای خصوصی و کافی در اختیار داشته باشند.

امکان ماژولار شدن میزها اگر میزها به صورت چهار نره طراحی شده‌اند بشود در صورتی که مهمان های جدید و با تعداد بیشتری می آیند ۲ تا ۳ میز را سریع سری کرد. و لازم است میزها قابل جابجایی باشد. 

استفاده از نامی که خوش سیلاب بوده و براحتی در حافظه بماند

قرار دادن منو در جای درست که البته تعیین قیمت نقش تعیین‌کننده‌ای دارد .کسی که وارد فست فود میشود با خیال راحت و آرامش  غذا سفارش می دهد .

استفاده از موزیک در این فضا یکی از ویژگی‌های مطلوب برای غذا خوردن خوب است.  پخش موزیک مناسب با صدای مناسب است که متاسفانه در اکثر و فست فود های تهران این موضوع رعایت نمی شود.

شما می توانید با یک مبلغ حداقلی  یک فست فود بسیار زیبا دوست داشتنی و جالب را طراحی کنید البته این را باید بدانید که سلیقه مردم در هر دوره متفاوت است. 

به طور مثال  مردم یک دوره تلگرام یک دور از پیام رسان وایبر یک دوره از واتساپ زمانی از اینستاگرام باید از فیسبوک استفاده کردند این مثال را زدم که بدانید مردم هر دوره و جوانان هر دو ور ذائقه خاص خود را دارد و باید مطابق با نیاز و احساس آنها طراحی کرد شاید برای کسی که دارای سن ۵۰ یا ۶۰ ساله است اینکه فست فود را با سلیقه خود دکور کند و تشکیل دهد برای جوانان قابل قبول و لذت بخش نباشد برای این کار باید از طریقه جوانان و نظرسنجی از این گروه استفاده شود .

روش کار در گروه معماری اولجایتو  به این شکل است که ابتدا جلسات اتاق فکر با حضور کارفرما و استماع نظرات کارفرما و همراهان وی انجام می‌شود . در این جلسات کارشناسان ما نیز نظرات خود را اعلام می‌کند و پس از برگزاری این جلسات هر دو گروه به یک تم و ابزار و مصالح و یک شکل کلی در ذهن خود می رسن  که با در هم آمیختن این موضوعات و نتیجه اتاق فکر گروه معماری الجایتو اقدام به طراحی می نماید یک طراحی تری دی و کاربردی با شناخت مصالح و متخصصین داخلی.


چرا که متاسفانه در کشور ما معمولاً طرح های تری دی بسیار زیبا و نقشه ها کمی دقیق و متاسفانه اجرا ها با طرح اوله فاصله بسیار زیادی دارد که در گروه معماری اولجایتو عکس این موضوع عملمی شود . ما مفتخریم که کارهای اجراشده این گروه  از چنان ظرافتی برخوردار است که پس از عاسی از طرح های تولیدی نیز زیباتر و شکیل تر و ظریف تر دیده می شود.






۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۴۹
تعداد کلیک: ۸۱۶

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.