تغییر اندازه فونت:

اخبار

دکور فست فود با کمترین هزینه
اوقاتی پیش میاد که ما یک فروشگاه را در یک خیابان معروف با یک محله معروف اجاره می‌کنیم و می‌خواهیم یک فست فود راه بندازیم چون ملک اجاره است خوب به واقع هزینه کردن هم به مقدار زیاد و هزینه هایی که روی سازه نصب میشود خوب کار اشتباهی است برای این کار به آذین بندی و ظاهر سازی رنگ و نما با کمترین هزینه ولی با شکل زیبا بسیار موثر است .

طراح و معمار   09122190337   احمد کلهر 


اوقاتی  پیش میاد که ما یک فروشگاه را  در یک خیابان معروف با یک محله معروف اجاره می‌کنیم و می‌خواهیم  یک فست فود راه بندازیم چون ملک اجاره است خوب به واقع هزینه کردن هم به مقدار زیاد و هزینه هایی که روی سازه نصب میشود  خوب کار اشتباهی است برای این کار به آذین بندی و ظاهر سازی رنگ و نما با کمترین هزینه ولی با شکل زیبا بسیار موثر است . 

همیشه از متریال های بسیار ارزان که در واقع خیلی هم ارزان نیست .  ولی به خاطر شرایط فعلی ارزان محسوب می‌شوند استفاده از آهن چوب و  ام دی اف از روکش های دیوار و سازه های  پرتابل  مثل میز کانتر یا میز ها و نورپردازی رو میشه به صورت پرتابل کارکرد یعنی بعد از اینکه مدت اجاره تمام شد.

 شخص اجاره کننده می تواند آنها را برداشته و با خودش به محل جدید ببرد یا بصورت  دست دوم این اقلام را  بفروشد.  به صورت کلی در خصوص تمام مغازه‌های که برای کسب و کاری اداره می‌شوند قیمت یک پارامتر مهم در دکور است. 

و دکوراتوری که بتونه با هزینه کم کاری زیبا ارائه بده و مرقون به صرفه باشه دکور اتور بسیار مجربی هست و در واقع هنر در اینجا اینست که با کمترین هزینه زیباترین کار و جذابیت خلق شود . 

 رعایت استانداردهای که مشتریان نیاز دارند وقتی که مشتری  وارد فست فود که میشود.  محیط براشون جذاب باشه به خصوص بوی غذا کنترل شده باشه و بوی غذا ها تو محیط هرگز نباید با هم به مشام برسه 

  یکی دیگر  از مهمترین آیتم هاست موسیقی در حدی باشد که مزاحم صحبت افراد نشود.  نورپردازی به شکلی باشد که موضعی باشه و فضاهای مشخصی روشن کنند محیط های خصوصی دیگران کمتر دیده بشه و آیتم های بسیار جدید که تو مقالاتی آتی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد ولی به صورت کلی در مورد فروشگاهها ی اجاره ای  که  دو یا سه ساله هستند گروه معماری اولجایتو می تواند طراحی و اجرای پروژه را صفر تاصد به عهده بگیرید.

مشاوره در خصوص حدود قیمت یک فست فود با ما رایگان است . 


۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۰۰:۰۰
تعداد کلیک: ۴۱۵

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.