تغییر اندازه فونت:

اخبار

طراحی و ساخته کلبه های کوچک اولجایتو
در ایران برای ساخت و ساز در وسط باغ ها و باغچه ها محدودیت هایی در نظر گرفته شده است .اگر علاقه مند به ساخت خانه چوبی به سبک مدرن و یا یک کلبه چوبی به سبک جنگلی هستید، این ایده های شیک و جذاب را از دست ندهید


طراحی و ساخته کلبه های کوچک 

از قرار در هر باغ معادل  ۲۵ متر مربع زیربنا اجازه  ساخت دارد . که مساحته کمی است ، و گفته میشود در طبقه  دوم ۵۰ متر هم میشود افزایش ساخت داد . اما همین فصا در صورتی که خوب  طراخی و ساخته شود ، میتواند فصای مطلوب و کافی  باشد . 

گروه معماری اولجایتو با ارتباط با بزرگترین تولید کنندگان سازه فلزی و اتصالاب شیشه و کار گاه های فلزی مجهز  کاملا امادگی اجرا پروژه های خاص را دارد .





 

در دیدگاه فنی این گروه ، این سازه ها را با رعایت شرایط اب و هوایی محیط ابتدا طراحی و سپس پیش مونتاژ میگردد. سپس بصورت قطعات  مجزا به محل که دارای سطح فونداسیون اماده شده است ارسال میگردد و کمتر از پانزده رو ز نصب و راه اندازی میشود . تمام طرح هایی که در البوم تصاویر عرضه گردیده امکانه طراحی و اجرا دارد و در این پروژه شما با شرکت های صاحب نام و با سابقه طرف قراردا خواهید بود . کلبه های ویلایی، چوبی و کوچک یک انتخاب هوشمندانه است مشاوره در انتخاب با گروه معماری اولجایتو  رایگان است و طراحی فنی و 3d با مبلغی مناسب قابل ارائه است.

تصاویر 

 طراحی و ساخت کلبه چوبی

احمد کلهر طراح و مغمار 

شادی کاطمی طراح و معمار 


۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴
تعداد کلیک: ۳۸۳

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.